Ostatnia aktualizacja: 21 lutego 2024
A co powiesz na lajwik? Poniedziałek w maju stoi pod znakiem zakładów live. Wystarczy, że w godz. 16:00 – 18:00 zrobisz depozyt za min. 30 zł korzystając z kodu promocyjnego – „Fortuna” oraz zagrasz kupon na dowolne zdarzenia z oferty live, a po wszystkim dostaniesz od nas 30 zł w punktach FKP! Co najlepsze, wynik Twojego kuponu nie ma znaczenia. I tak się zaczyna tydzień!
Zasady promocji:
Oferta: live
Kupony: SOLO, AKO, MAXIKOMBI
Kanały: strona www, strona mobilna, aplikacja mobilna
Data: 02.05, 09.05, 16.05, 23.05, 30.05 w godz. 16:00 – 18:00 (przedział czasowy dotyczy wyłącznie depozytu – kupon musi zostać postawiony w ciągu 12 godzin)
Kurs całkowity: min. 1.6
Stawka kuponu: min. 30 zł
Bonus: gwarantowany bonus 30 zł bez względu na wynik kuponu
Warunek: w trakcie trwania promocji w godz. 16:00 – 18:00 zrób depozyt za min. 30 zł korzystając z kodu promocyjnego „Fortuna”, następnie postaw w ciągu 12h kupon na jakiekolwiek wydarzenia z oferty live, a otrzymasz od nas 30 zł w punktach FKP do wykorzystania na dalszą grę.
"Jestem pełen podziwu i szacunku dla postawy Pana Podolskiego. Czynienie dobra w każdym wymiarze zasługuje dziś na uznanie. Podobała mi się również postawa Panów Błaszczykowskiego i Piszczka, oczywiście z zachowaniem odpowiedniej proporcji."
"jest jeden sprawdzony i pewny system który stosuję już od 10lat, granie singli z kursem max 2.0 płaską stawką, z czystej matematyki i na logikę najbardziej zyskowny i najbezpieczniejszy sposób grania, takich graczy bukmacherzy nienawidzą dlatego dają bonusy i namawiają początkujących graczy do grania akumulatorów które kompletnie się nie opłacają."
"bardzo prawidlowy artykul sam gram na 1-2% zysku dziennego od kapitalu po 11 miesiacach takiej gry zrobilem 36-1 oby tak dalej i zycze kazdemu powodzenia i wytrwalosci po gra to maraton"
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"