Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2024
Dane z nowego raportu duńskiego urzędu ds. hazardu pokazują, że każdy Duńczyk w wieku powyżej 18 lat wydał średnio 315 euro na hazard w 2022 roku. Ponad połowa tych wydatków pochodzi z kanałów online.
Przy średnich wydatkach na hazard w wysokości 315 euro, Dania miała 12. najwyższe wydatki na hazard w Europie w 2022 roku. W porównaniu z krajami skandynawskimi Dania jest krajem, który wydał najmniej pieniędzy na hazard. Szwecja, Norwegia, Finlandia i Islandia miały wyższe średnie wydatki na hazard na mieszkańca w wieku powyżej 18 lat.
W 2022 roku 60% wszystkich gier hazardowych w Danii pochodziło z kanałów online, takich jak komputery, smartfony i tablety. Daje to Danii czwarte miejsce wśród krajów europejskich.
W raporcie duńskiego urzędu, który jest publikowany co roku, gromadzony jest szereg kluczowych danych liczbowych dotyczących duńskiego rynku gier hazardowych. Na przykład można zobaczyć, w które gry gra się najczęściej, ile osób jest zarejestrowanych w rejestrze samowykluczenia ROFUS, a także ile pieniędzy Duńczycy wydają na hazard.
"Jestem pełen podziwu i szacunku dla postawy Pana Podolskiego. Czynienie dobra w każdym wymiarze zasługuje dziś na uznanie. Podobała mi się również postawa Panów Błaszczykowskiego i Piszczka, oczywiście z zachowaniem odpowiedniej proporcji."
"jest jeden sprawdzony i pewny system który stosuję już od 10lat, granie singli z kursem max 2.0 płaską stawką, z czystej matematyki i na logikę najbardziej zyskowny i najbezpieczniejszy sposób grania, takich graczy bukmacherzy nienawidzą dlatego dają bonusy i namawiają początkujących graczy do grania akumulatorów które kompletnie się nie opłacają."
"bardzo prawidlowy artykul sam gram na 1-2% zysku dziennego od kapitalu po 11 miesiacach takiej gry zrobilem 36-1 oby tak dalej i zycze kazdemu powodzenia i wytrwalosci po gra to maraton"
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"