Ostatnia aktualizacja: 22 stycznia 2024
Française des Jeux (FDJ) ogłosiła, że zawarła umowę przejęcia operatora irlandzkiej loterii narodowej Premier Lottery Ireland (PLI) za 350 mln euro.
Informacja została ogłoszone w raporcie finansowym spółki za pierwsze półrocze 2023 roku. W ramach transakcji FDJ przejmie 100% udziałów w spółce od trzech głównych akcjonariuszy PLI; An Post, Pocztowy Fundusz Emerytalny oraz Plan Emerytalny Nauczycieli Ontario. Oczekuje się, że transakcja zostanie zawarta w drugiej połowie 2023 roku, pod warunkiem uzyskania zgód regulacyjnych.
Przejęcie FDJ oznacza, że po raz pierwszy w historii National Lottery nie będzie miało własności państwowej. Kiedy firma została sprywatyzowana w 2014 r., Ontario Teacher’s Pension Plan nabył 80% udziałów w transakcji wartej 405 mln euro, podczas gdy państwowy An Post zachował 20% pomniejszych udziałów.
W 2022 roku PLI odnotowało przychody brutto z gier (GGR) w wysokości 399 mln euro i przychody w wysokości 140 mln euro. PLI otrzymało 20-letnią licencję na prowadzenie Loterii Narodowej w 2014 roku.
zdjęcie: lottery.ie
"Jestem kibicem łęgi.ale wielki szacun dla ciebie Poldi.cieszcie się że macie takiego gościa przy sobie."
"Jestem pełen podziwu i szacunku dla postawy Pana Podolskiego. Czynienie dobra w każdym wymiarze zasługuje dziś na uznanie. Podobała mi się również postawa Panów Błaszczykowskiego i Piszczka, oczywiście z zachowaniem odpowiedniej proporcji."
"jest jeden sprawdzony i pewny system który stosuję już od 10lat, granie singli z kursem max 2.0 płaską stawką, z czystej matematyki i na logikę najbardziej zyskowny i najbezpieczniejszy sposób grania, takich graczy bukmacherzy nienawidzą dlatego dają bonusy i namawiają początkujących graczy do grania akumulatorów które kompletnie się nie opłacają."
"bardzo prawidlowy artykul sam gram na 1-2% zysku dziennego od kapitalu po 11 miesiacach takiej gry zrobilem 36-1 oby tak dalej i zycze kazdemu powodzenia i wytrwalosci po gra to maraton"
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."