Ostatnia aktualizacja: 10 sierpnia 2023
STATSCORE poinformował o poszerzeniu zasięgu danych piłkarskich o ligi i rozgrywki azjatyckie.
To rozszerzenie oznacza, że partnerzy Statscore uzyskają dostęp do bardziej wszechstronnego zestawu danych z tych lig, dostępnych za pośrednictwem produktów takich jak ScoutsFeed i LivematchPro.
W STATSCORE pracujemy nad ciągłym poszerzaniem zakresu danych, które możemy zaoferować naszym partnerom w zakresie zakładów sportowych i mediów. Jesteśmy dumni, że to najnowsze rozszerzenie pozwoli nam dostarczać bardziej szczegółowe dane z obiektów niektórych wyjątkowych lig piłkarskich, które mają ogromny potencjał wzrostu! – powiedział Michał Kopciński, Product Manager w STATSCORE.
W ostatnich tygodniach STATSCORE nadal poszerza swój zasięg w piłce nożnej po rozszerzeniu swojej pozycji jako oficjalnego partnera statystycznego Fortuna 1 Liga – drugiej ligi piłki nożnej w Polsce.
Dzięki temu firma nadal dostarcza zweryfikowane dane sportowe ze wszystkich meczów, dostarcza statystyki dotyczące remisów, a także wspiera model pay-per-view dla meczów.
"Jestem pełen podziwu i szacunku dla postawy Pana Podolskiego. Czynienie dobra w każdym wymiarze zasługuje dziś na uznanie. Podobała mi się również postawa Panów Błaszczykowskiego i Piszczka, oczywiście z zachowaniem odpowiedniej proporcji."
"jest jeden sprawdzony i pewny system który stosuję już od 10lat, granie singli z kursem max 2.0 płaską stawką, z czystej matematyki i na logikę najbardziej zyskowny i najbezpieczniejszy sposób grania, takich graczy bukmacherzy nienawidzą dlatego dają bonusy i namawiają początkujących graczy do grania akumulatorów które kompletnie się nie opłacają."
"bardzo prawidlowy artykul sam gram na 1-2% zysku dziennego od kapitalu po 11 miesiacach takiej gry zrobilem 36-1 oby tak dalej i zycze kazdemu powodzenia i wytrwalosci po gra to maraton"
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"