Ostatnia aktualizacja: 29 listopada 2023
„Bartek Mrozek TOP” – taki komunikat wyświetlił się na centralnym ekranie LED na stadionie przy Bułgarskiej podczas meczu Lecha z Widzewem kilka sekund po wybronionym przez bramkarza gospodarzy rzucie karnym. O co chodzi? To nowe narzędzie marketingowe sponsora głównego zespołu z Poznania.
Firma bukmacherska Superbet jako pierwsza w Polsce wprowadziła do swoich działań brandingowych takie rozwiązanie, które swój debiut miało właśnie podczas niedzielnego meczu ekstraklasy.
– Real Time Marketing w naszym wykonaniu od teraz jest jeszcze szerszy. To zupełnie inny sposób komunikacji z kibicami od klasycznej ekspozycji na bandach LED. Tam przekaz musi być przygotowany na długo przed meczem, na naszym superekranie jesteśmy w stanie wymyślić i zmienić komunikat w dowolnym momencie w mniej niż minutę. To otwiera zupełnie nowe możliwości tworzenia viralowych haseł i przede wszystkim kontaktu z fanami niemal na żywo. – powiedziała dyrektorka marketingu Superbet Katarzyna Gawlik.
MROZEK? TOP!
Brawo @SuperbetPL #LPOWID pic.twitter.com/e4t5aGo8LB— Jakub Kamiński Fan Account (@Oliwier1922) November 26, 2023
Najpopularniejszym był ten chwalący grę Bartka Mrozka chwilę po tym, jak uchronił Lecha przed stratą bramki z rzutu karnego. Narzędzie pozwala zwrócić uwagę na partnerstwo Lecha i Superbetu zarówno telewidzów (ekran znajduje się w centralnym punkcie kamery w transmisji), jak również fanów zgromadzonych na stadionie oraz śledzących media społecznościowe.
– Na pewno będzie miał wszechstronne zastosowanie. Możemy tam nie tylko na bieżąco odnosić się do boiskowych wydarzeń, ale również w kreatywny sposób przypominać o naszych wspólnych akcjach z Kolejorzem. W naszej współpracy jest o czym mówić, a sztandarowym tego przykładem jest akcja #RAZEM, w ramach której każdy kibic Lecha zakładający u nas konto i grający w Superbet przekłada się na wymierną pomoc finansową dla akademii – przypomina Katarzyna Gawlik.
Rekordowa współpraca Superbet z Lechem Poznań
Współpraca Superbet z Lechem rozpoczęła się z początkiem lipca bieżącego roku i jest rekordowa jeśli chodzi o sponsoring polskich klubów piłkarskich przez bukmacherów. Umowa będzie obowiązywała przynajmniej do 2026 roku. Fundamentem wspólnych działań są szeroko zakrojone działania CSR jak również tworzenie dodatkowej wartości dla wszystkich fanów Lecha i polskiego futbolu.
– Wspólnie przekraczamy granice, budujemy nową rzeczywistość jakościowego sponsoringu sportowego w Polsce ramię w ramię z Kolejorzem. Jesteśmy bardzo dumni z tej współpracy – kończy dyrektorka marketingu Superbet.
"Dziękujemy za docenienie raportu Piotrka! To doskonała próbka możliwości Astral Forest! Raport nie tylko zachwyca swoją estetyką, jest przede wszystkim źródłem informacji o losowaniach, trendach a także i efektywności poszczególnych kombinacji cyfr. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony i sprawdzenia, jakie cuda możemy stworzyć dla Państwa biznesu! link"
"Jestem kibicem łęgi.ale wielki szacun dla ciebie Poldi.cieszcie się że macie takiego gościa przy sobie."
"Jestem pełen podziwu i szacunku dla postawy Pana Podolskiego. Czynienie dobra w każdym wymiarze zasługuje dziś na uznanie. Podobała mi się również postawa Panów Błaszczykowskiego i Piszczka, oczywiście z zachowaniem odpowiedniej proporcji."
"jest jeden sprawdzony i pewny system który stosuję już od 10lat, granie singli z kursem max 2.0 płaską stawką, z czystej matematyki i na logikę najbardziej zyskowny i najbezpieczniejszy sposób grania, takich graczy bukmacherzy nienawidzą dlatego dają bonusy i namawiają początkujących graczy do grania akumulatorów które kompletnie się nie opłacają."
"bardzo prawidlowy artykul sam gram na 1-2% zysku dziennego od kapitalu po 11 miesiacach takiej gry zrobilem 36-1 oby tak dalej i zycze kazdemu powodzenia i wytrwalosci po gra to maraton"