Ostatnia aktualizacja: 28 grudnia 2023
BF Games, studio gier kasynowych, wdrożyło wybrane gry ze swojego wielokrotnie nagradzanego portfolio automatów na stronie Swiss4Win, internetowej marce szwajcarskiego kasyna Lugano.
Umowa zapewnia klientom Swiss4Win 20 najbardziej wciągających gier od BF Games m.in. Stunning Hot Remastered, Cave of Fortune i Book of Gods.
Swiss4Win został uruchomiony po otrzymaniu przez Casino Lugano licencji na iGaming w 2020 roku, co oznaczało debiut operatora na rynku kasyn online. Ta strategiczna umowa jest drugą premierą BF Games w Szwajcarii po wejściu na rynek w zeszłym roku. Partnerstwo handlowe jest częścią planów dostawcy dotyczących ekspansji w Europie i dostarczania ekscytujących gier partnerom operatorów na całym świecie.
Rok Hribar, Head of Account Management powiedział:
„Nasze nowe partnerstwo z Swiss4Win to dla nas ogromny kamień milowy w dalszym rozwoju w całej Szwajcarii. Z niecierpliwością czekamy na udostępnienie graczom Swiss4Win niektórych z naszych najpopularniejszych gier i przeniesienie naszej kreatywnej zawartości na ich ekrany.”
"Jestem kibicem łęgi.ale wielki szacun dla ciebie Poldi.cieszcie się że macie takiego gościa przy sobie."
"Jestem pełen podziwu i szacunku dla postawy Pana Podolskiego. Czynienie dobra w każdym wymiarze zasługuje dziś na uznanie. Podobała mi się również postawa Panów Błaszczykowskiego i Piszczka, oczywiście z zachowaniem odpowiedniej proporcji."
"jest jeden sprawdzony i pewny system który stosuję już od 10lat, granie singli z kursem max 2.0 płaską stawką, z czystej matematyki i na logikę najbardziej zyskowny i najbezpieczniejszy sposób grania, takich graczy bukmacherzy nienawidzą dlatego dają bonusy i namawiają początkujących graczy do grania akumulatorów które kompletnie się nie opłacają."
"bardzo prawidlowy artykul sam gram na 1-2% zysku dziennego od kapitalu po 11 miesiacach takiej gry zrobilem 36-1 oby tak dalej i zycze kazdemu powodzenia i wytrwalosci po gra to maraton"
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."