Ostatnia aktualizacja: 13 lutego 2024
W minionym tygodniu odbyły się największe na świecie coroczne targi hazardowe ICE London. Jak co roku równolegle też miała miejsce także konferencja afilacyjna London Affiliate Conference. Zapraszamy do zapoznania się z naszą relacją.
Tegoroczny ICE London był pożegnaniem po wielu latach z Londynem. W przyszłym roku bowiem, impreza ta zostanie przeniesiona do Barcelony. Impreza przyciągnęła jak co roku największe firmy związane z branżą hazardową jak i kilkadziesiąt tysięcy odwiedzających. W porównaniu jednak do minionych lat stoiska takich gigantów jak Novomatic czy Merkur były jednak troszkę mniejsze powierzchniowo.
Konferencję zaszczycili swoją obecnością Luis Figo i Michael Salgado na stoisku Digitain oraz mistrz świata UFC Alex Pereira, który jest ambasadorem marki Spribe. Trzeba przyznać, że dynamika rozwoju firmy Spribe jest naprawdę imponująca, a ich stoiska z roku na rok są coraz bardziej efektowne.
Dzień 1 – oficjalne video
Dzień 2 – oficjalne video
Dzień 3 – oficjalne video
zdjęcia: własne
"Jestem pełen podziwu i szacunku dla postawy Pana Podolskiego. Czynienie dobra w każdym wymiarze zasługuje dziś na uznanie. Podobała mi się również postawa Panów Błaszczykowskiego i Piszczka, oczywiście z zachowaniem odpowiedniej proporcji."
"jest jeden sprawdzony i pewny system który stosuję już od 10lat, granie singli z kursem max 2.0 płaską stawką, z czystej matematyki i na logikę najbardziej zyskowny i najbezpieczniejszy sposób grania, takich graczy bukmacherzy nienawidzą dlatego dają bonusy i namawiają początkujących graczy do grania akumulatorów które kompletnie się nie opłacają."
"bardzo prawidlowy artykul sam gram na 1-2% zysku dziennego od kapitalu po 11 miesiacach takiej gry zrobilem 36-1 oby tak dalej i zycze kazdemu powodzenia i wytrwalosci po gra to maraton"
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"