Ostatnia aktualizacja: 11 marca 2024
Producent gier kasynowych Wazdan, jak sam siebie określa twórca nastawiony na zysk, odpowiedzialny za jedne z najbardziej satysfakcjonujących gier kasynowych na świecie, z dumą ogłosił przełomowe partnerstwo z firmą Mozzart, oznaczające znaczącą ekspansję na regulowane rynki bałkańskie.
Wywodzące się z Opola studio gier kasynowych, które stworzyło między innymi legendarny automat Black Horse, poinformowało iż na początek umowa obejmie Serbię. W dalszej kolejności współpraca zostanie rozszerzona na Bośnię i Hercegowinę, Rumunię oraz Chorwację.
„Nasza współpraca z Mozzartem jest dowodem naszego zaangażowania w oferowanie najwyższej jakości gier na kluczowych rynkach. Ta współpraca wzmacnia nasze zaangażowanie w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań, które ekscytują graczy i wzmacniają pozycję naszych partnerów, nie pozostawiając niczego przypadkowi”. – poinformowała Radka Bacheva Head of Sales and Business Development at Wazdan
"Jestem pełen podziwu i szacunku dla postawy Pana Podolskiego. Czynienie dobra w każdym wymiarze zasługuje dziś na uznanie. Podobała mi się również postawa Panów Błaszczykowskiego i Piszczka, oczywiście z zachowaniem odpowiedniej proporcji."
"jest jeden sprawdzony i pewny system który stosuję już od 10lat, granie singli z kursem max 2.0 płaską stawką, z czystej matematyki i na logikę najbardziej zyskowny i najbezpieczniejszy sposób grania, takich graczy bukmacherzy nienawidzą dlatego dają bonusy i namawiają początkujących graczy do grania akumulatorów które kompletnie się nie opłacają."
"bardzo prawidlowy artykul sam gram na 1-2% zysku dziennego od kapitalu po 11 miesiacach takiej gry zrobilem 36-1 oby tak dalej i zycze kazdemu powodzenia i wytrwalosci po gra to maraton"
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"