Ostatnia aktualizacja: 19 kwietnia 2024
Wywodzące się z Opola studio Wazdan, samo siebie określające jako „twórca nastawiony na zysk, odpowiedzialny za jedne z najbardziej satysfakcjonujących gier kasynowych na świecie” rozszerzyło swoją działalność na regulowanym rynku szwajcarskim, udostępniając swoje gry na platformie Swiss4Win.
Wazdan, twórca legendarnego klasyka hazardowego Black Horse, ogłosił dzisiaj współpracę z Swiss4Win, wiodącą platformą hazardową online na rynku szwajcarskim.
Jest to kolejna w ostatnim czasie umowa tego szwajcarskiego operatora należącego do Casino Lugano. Przypomnijmy, iż jeszcze pod koniec ubiegłego roku na platformie Swiss4Win pojawiło się 20 tytułów od BF Games.
Swiss4Win, który został uruchomiony po otrzymaniu przez Casino Lugano licencji na iGaming w 2020 roku odświeżył swoją nową stronę internetową. Platforma może pochwalić się najnowocześniejszym designem zorientowanym na SEO, uzupełnionym eleganckim interfejsem trybu ciemnego. Ze szczególnym naciskiem na dostawców automatów, witryna zawiera dedykowaną stronę prezentującą najlepsze oferty gier.
"Jestem pełen podziwu i szacunku dla postawy Pana Podolskiego. Czynienie dobra w każdym wymiarze zasługuje dziś na uznanie. Podobała mi się również postawa Panów Błaszczykowskiego i Piszczka, oczywiście z zachowaniem odpowiedniej proporcji."
"jest jeden sprawdzony i pewny system który stosuję już od 10lat, granie singli z kursem max 2.0 płaską stawką, z czystej matematyki i na logikę najbardziej zyskowny i najbezpieczniejszy sposób grania, takich graczy bukmacherzy nienawidzą dlatego dają bonusy i namawiają początkujących graczy do grania akumulatorów które kompletnie się nie opłacają."
"bardzo prawidlowy artykul sam gram na 1-2% zysku dziennego od kapitalu po 11 miesiacach takiej gry zrobilem 36-1 oby tak dalej i zycze kazdemu powodzenia i wytrwalosci po gra to maraton"
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"