Ostatnia aktualizacja: 23 grudnia 2022
Ekstraklasa SA zawarła porozumienie z Totalizatorem Sportowym, na mocy której ten nadal będzie sponsorem tytularnym najważniejszych piłkarskich rozgrywek w naszym kraju.
Umowa będzie obowiązywała do końca sezonu 2020-21 i w tym czasie zmagania o mistrzostwo Polski będą się toczyć pod szyldem Lotto Ekstraklasy.
To jednak nie wszystko, oprócz przedłużenia współpracy ze wspomnianym Totalizatorem Sportowym, Ekstraklasa SA związała się na trzy najbliższe sezony z PKO Bankiem Polski. Największy polski bank będzie głównym i oficjalnym partnerem Ekstraklasy.
„Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO Banku Polskiego. Największy bank w Polsce będzie nowym partnerem głównym i oficjalnym bankiem Ekstraklasy. W dalszym ciągu sponsorem tytularnym Ekstraklasy w sezonie 2018/2019 zostaje marka LOTTO” – czytamy w oświadczeniu.
Zadowolenia z przedłużenia współpracy nie ukrywał również Olgierd Cieślik, prezes Totalizatora Sportowego.
"Jestem pełen podziwu i szacunku dla postawy Pana Podolskiego. Czynienie dobra w każdym wymiarze zasługuje dziś na uznanie. Podobała mi się również postawa Panów Błaszczykowskiego i Piszczka, oczywiście z zachowaniem odpowiedniej proporcji."
"jest jeden sprawdzony i pewny system który stosuję już od 10lat, granie singli z kursem max 2.0 płaską stawką, z czystej matematyki i na logikę najbardziej zyskowny i najbezpieczniejszy sposób grania, takich graczy bukmacherzy nienawidzą dlatego dają bonusy i namawiają początkujących graczy do grania akumulatorów które kompletnie się nie opłacają."
"bardzo prawidlowy artykul sam gram na 1-2% zysku dziennego od kapitalu po 11 miesiacach takiej gry zrobilem 36-1 oby tak dalej i zycze kazdemu powodzenia i wytrwalosci po gra to maraton"
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"