Ostatnia aktualizacja: 14 czerwca 2021
Narzędzie do udostępniania betslip pozwala graczom dostosować wygląd i odczuć swój betslip, w celu dzielenia się mediami społecznościowymi. Gracze będą mieli dostęp do czterech funkcji dostosowywania: tła, emotikonów, tekstu i koloru. Narzędzie można znaleźć w sekcji Sport My Bets.
Kindred Group marka UNIBET uwalnia narzędzie, które pozwala graczom dostosować wygląd i odczuć swój betslip, w celu dzielenia się na mediach społecznościowych, Betshare. Produkt, który ma podejście mobilne, zostanie uruchomione na większości rynków grupy przed Euro. Został opracowany tylko dla klientów Unibet.
Betshare został zbudowany z góry, umożliwiając każdemu rynkach Unibet, aby zlokalizować narzędzie, gdy widzą dopasowanie. W ramach narzędzia gracze będą mieli dostęp do czterech funkcji dostosowywania: tła, emotikonów, tekstu i kolorów.
Narzędzie można znaleźć w sekcji Sport My Bets z planami zwiększenia dostępności. Nie ma żadnych ograniczeń w odniesieniu do rodzaju zakładów, które można udostępniać. Wszystkie tła będą zawierać odpowiedzialne wiadomości hazardowe, aby zapewnić, że gracze są pamiętnie odpowiedzialnie hazardowi.
Erik Bäcklund, Główny Oficer produktu, Kindred Group skomentował komunikat prasowy:
„Unibet jest pierwszą główną marką zakładów sportowych, aby przynieść to narzędzie do udostępniania tego rodzaju na rynku. Zaletą naszych graczy staje się twórców treści stać się fascynującym tematem dyskusji w Kindred. Nasi gracze coraz częściej chcą dzielić się doświadczeniami i zakładami w naszym stale rozszerzającym się krajobrazie cyfrowym i cieszymy się, że możemy zaoferować im to narzędzie tuż przed euro. „
Johannes Nijboer, szef Group Sportbook Business Development, Kindred Group dodał:
„Funkcja tła pozwala graczom wybrać i wybrać spośród osiem różnych wizualizacji i opracowaliśmy nasz własny apartament Emojis, że gracze mogą dodać, aby dać betslip lekki dotyk . Tekst może być używany do dodawania języka pisanego i klienci UNIBET mogą również podkreślić kolory. To naprawdę innowacyjne i ekscytujące narzędzie. Przetoczymy go w sposób ciągły, a do tej pory jest fantastycznie. Jednak podróż rozwoju produktu nie kończy się tutaj. Jesteśmy niezwykle podekscytowani, aby kontynuować proces rozwoju z naszymi graczami i ostatecznie rzemiosło narzędzia, które ustawiają Unibet.”
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."