Ostatnia aktualizacja: 8 stycznia 2024
Jacek Gmoch, były trener piłkarski, a obecnie komentator i ekspert, występuje w rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej serwisu bukmacherskiego Betsson.com. Akcja jest prowadzona w internecie.
W dwuminutowym spocie Jacek Gmoch pokazany jest w ośrodku odnowy biologicznej. Opowiada, że jest najstarszym ekspertem piłkarskim w Polsce i wyjaśnia, co to oznacza: że był młody, gdy powstawała UEFA. Stwierdza, że ma jeszcze jedno marzenie, być może ostatnie: by polska reprezentacja wyszła z grupy na Euro 2016, wygrywając z Niemcami. Zachęca też to rejestrowanie się na Betsson.com.
By wziąć udział w promocji, trzeba zarejestrować się lub zalogować się na tej stronie, wpłacić 10 zł depozytu i czekać na losowanie. Nagrodami są cztery pakiety obejmujące: przelot do Francji i z powrotem, zakwaterowanie w 4 -gwiazdkowym hotelu, podwójny bilet na mecz i wejście na imprezę z okazji Euro 2016.
"Jestem pełen podziwu i szacunku dla postawy Pana Podolskiego. Czynienie dobra w każdym wymiarze zasługuje dziś na uznanie. Podobała mi się również postawa Panów Błaszczykowskiego i Piszczka, oczywiście z zachowaniem odpowiedniej proporcji."
"jest jeden sprawdzony i pewny system który stosuję już od 10lat, granie singli z kursem max 2.0 płaską stawką, z czystej matematyki i na logikę najbardziej zyskowny i najbezpieczniejszy sposób grania, takich graczy bukmacherzy nienawidzą dlatego dają bonusy i namawiają początkujących graczy do grania akumulatorów które kompletnie się nie opłacają."
"bardzo prawidlowy artykul sam gram na 1-2% zysku dziennego od kapitalu po 11 miesiacach takiej gry zrobilem 36-1 oby tak dalej i zycze kazdemu powodzenia i wytrwalosci po gra to maraton"
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"