Ostatnia aktualizacja: 16 kwietnia 2020
Na premierze SiGMA 2017, jednego z największych europejskich wydarzeń iGaming w tym roku, firma Wazdan zorganizowała spektakularny flash mob wraz z Filharmonią Maltańską.
Orkiestra zwróciła uwagę swoją kulturą maltańską dla Miasta Kultury Valletta 2018 na twórczość firmy Wazdan jako głównego producenta gier z produktami obejmującymi automaty do gier, gry stołowe i wideo pokera, a także na uruchomienie pierwszej na świecie istniejącej w czasie rzeczywistym „kontroli poziomu zmienności” w swoich grach.
Profesjonalni tancerze ubrani w tradycyjne kostiumy maltańskie pomogli sprawić, aby impreza stała się jeszcze bardziej zabawna dla tłumów ludzi z igamingu, firm branżowych, przedstawicieli rządu, organów regulacyjnych i stowarzyszonych oraz mediów i prasy obecnych na tym wydarzeniu.
Wazdan ma obecnie wyprodukowane ponad 100 gier w HTML5, posiadając w nich pełne innowacyjnych funkcji branżowych, gier licencjonowanych na Malcie, w Curacao, a wkrótce także w Wielkiej Brytanii.
Ponad 60 osób zaangażowało się w flash mob Wazdan w rytm maltańskiego kompozytora Charlesa Camilleriego „Malta Suite Waltz”, zapraszając tłum do przyłączenia się do tańca i szerszego ruchu w kierunku Europejskiego Miasta Kultury 2018 na Malcie. Choreografią i produkcją tego niecodziennego spektaklu podjął się Marcus Ward z Ogilvy Malta.
Wazdan był obecny na stoisku na B138, prezentującym gry, które budują prawdziwy ruch, wyświetlając funkcje, które obejmują pierwszą na świecie w czasie rzeczywistym „kontrolę poziomu zmienności” w grze i szukają możliwości współpracy z operatorami, którzy chcą ulepszyć swoją ofertę treści. Popularne portfolio Wazdan obejmuje tytuły takie jak „Magic Target Deluxe”, „Valhalla i Wild Guns”. Delegaci mogli zobaczyć między innymi dema nadchodzących tytułów „Los Muertos”, „Rytuał Majów” i „Kapitana Flynt”.
Odwiedzający stoisko B138 mogli wygrać jedną z trzech wspaniałych butelek przed oficjalnym wydaniem, najbardziej ekskluzywnej słodowej maltańskiej whisky Penderyn, dojrzewającej w beczkach po maltańsku, demonstrując duży zakres umiejętności rzemieślników na Malcie.
Jeremy Fall, dyrektor ds. Marketingu w Wazdan powiedział:
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."