Sebastian Meitz (Gaming 5.0) i Michiel van der Burgh (Acapture) na CEEGC 2018

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (1 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Rozmiar czcionki:
Print Friendly, PDF & Email

Sztuczna inteligencja (AI) zmienia branżę gier hazardowych online, głównie w zakresie gromadzenia, analizowania i obsługi danych użytkowników. Będzie to kamień milowy w historycznym rozwoju hazardu.

To jest coś, co ilustruje fakt, że wartość rynku Big Data wyniosła w 2017 roku 35 miliardów dolarów, a liczba ta ma znacznie wzrosnąć do 2027 roku.

W branży hazardu ważne są również dane. Firmy zajmujące się grami hazardowymi inwestują czas i pieniądze w gromadzenie i analizę danych, ponieważ branża jest ściśle związana z prawdopodobieństwem statystycznym. Jest to niezwykle korzystne dla operatorów kasyn i programistów, którzy mają być informowani o potrzebach swoich potencjalnych klientów.

Ta sama sytuacja jest ważna dla branży płatności, w której aby reagować na zmieniające się otoczenie biznesowe, finansowe i regulacyjne, instytucje finansowe muszą cechować się najwyższymi poziomami skuteczności w kluczowych działaniach, takich jak przetwarzanie płatności, wprowadzanie klientów, innowacje produktów i czas rynku, a także kontroli sankcji, przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML) i wykrywania oszustw.

Sztuczna inteligencja może odgrywać coraz ważniejszą rolę. Chociaż ludzka interwencja prawdopodobnie nigdy nie zniknie całkowicie, technologia w ciągu ostatniej dekady znacznie zwiększyła to, co można zautomatyzować, a co wymaga ręcznej interwencji w zakresie wykrywania i zapobiegania oszustwom.

Wynika to z postępów w uczeniu maszynowym w ostatnim dziesięcioleciu, a technologia ta jest stopniowo włączana do świata biznesu, ponieważ dane stają się znacznie bardziej rozpowszechnione.

Eksperci z panelu dyskusyjnego „Porady innowacyjne – wykorzystanie sztucznej inteligencji w grach hazardowych i płatnościach” podzielą się swoją wiedzą na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w branży gier hazardowych.

Z tej okazji chcielibyśmy przedstawić dwóch panelistów dyskusji  – Michiela van der Burgh (Acapture) i Sebastiana Meitz (Gaming 5.0) wraz z moderatorem panelu Mihnea Paul Popescu-Grisogono (Casino Life & Business Magazine).

Trzecia edycja Konferencji Gamingowej Europy Środkowej i Wschodniej odbędzie się 25 września w The Ritz-Carlton Budapest, a pełną agendę CEEGC 2018 można zobaczyć w poniższym linku

ZAREJESTRUJ SIĘ TUTAJ, aby skorzystać z wyłącznego rabatu dla partnerów medialnych w wysokości 15% za bilet (y). Podczas rejestracji należy użyć kodu promocyjnego „CEEGC2018”.

Sebastian Meitz (Gaming 5.0)

Otagowano jako

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *