Ostatnia aktualizacja: 11 września 2018
Sztuczna inteligencja (AI) zmienia branżę gier hazardowych online, głównie w zakresie gromadzenia, analizowania i obsługi danych użytkowników. Będzie to kamień milowy w historycznym rozwoju hazardu.
To jest coś, co ilustruje fakt, że wartość rynku Big Data wyniosła w 2017 roku 35 miliardów dolarów, a liczba ta ma znacznie wzrosnąć do 2027 roku.
W branży hazardu ważne są również dane. Firmy zajmujące się grami hazardowymi inwestują czas i pieniądze w gromadzenie i analizę danych, ponieważ branża jest ściśle związana z prawdopodobieństwem statystycznym. Jest to niezwykle korzystne dla operatorów kasyn i programistów, którzy mają być informowani o potrzebach swoich potencjalnych klientów.
Ta sama sytuacja jest ważna dla branży płatności, w której aby reagować na zmieniające się otoczenie biznesowe, finansowe i regulacyjne, instytucje finansowe muszą cechować się najwyższymi poziomami skuteczności w kluczowych działaniach, takich jak przetwarzanie płatności, wprowadzanie klientów, innowacje produktów i czas rynku, a także kontroli sankcji, przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML) i wykrywania oszustw.
Sztuczna inteligencja może odgrywać coraz ważniejszą rolę. Chociaż ludzka interwencja prawdopodobnie nigdy nie zniknie całkowicie, technologia w ciągu ostatniej dekady znacznie zwiększyła to, co można zautomatyzować, a co wymaga ręcznej interwencji w zakresie wykrywania i zapobiegania oszustwom.
Wynika to z postępów w uczeniu maszynowym w ostatnim dziesięcioleciu, a technologia ta jest stopniowo włączana do świata biznesu, ponieważ dane stają się znacznie bardziej rozpowszechnione.
Eksperci z panelu dyskusyjnego „Porady innowacyjne – wykorzystanie sztucznej inteligencji w grach hazardowych i płatnościach” podzielą się swoją wiedzą na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w branży gier hazardowych.
Z tej okazji chcielibyśmy przedstawić dwóch panelistów dyskusji – Michiela van der Burgh (Acapture) i Sebastiana Meitz (Gaming 5.0) wraz z moderatorem panelu Mihnea Paul Popescu-Grisogono (Casino Life & Business Magazine).
Trzecia edycja Konferencji Gamingowej Europy Środkowej i Wschodniej odbędzie się 25 września w The Ritz-Carlton Budapest, a pełną agendę CEEGC 2018 można zobaczyć w poniższym linku
ZAREJESTRUJ SIĘ TUTAJ, aby skorzystać z wyłącznego rabatu dla partnerów medialnych w wysokości 15% za bilet (y). Podczas rejestracji należy użyć kodu promocyjnego „CEEGC2018”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."