Ostatnia aktualizacja: 14 kwietnia 2017
Ruszyła kampania reklamowa pod hasłem „Łączy nas pasja” promująca firmę bukmacherską LV BET. Spot na potrzeby akcji przygotowały firmy Chillgroup, Spot i Delapost.
Reklama z kampanii pokazuje emocje różnych sportowców – zarówno profesjonalistów, jak i amatorów – podczas treningów oraz rywalizacji na ringu i boisku. Ma być to hołd dla zawodników oraz ich kibiców. Kampania zachęca do korzystania z usług bukmacherskich firmy LV BET w jej serwisie internetowym.
Spot pierwszy raz pokazano w telewizji pod koniec marca – w czarnogórskiej stacji RTCG, przy transmisji meczu piłkarskiego Czarnogóra – Polska. W Polsce akcja reklamowa jest realizowana głównie w kanale Eurosport oraz w internecie. Spot nakręcił Patryk Kin, a wyreżyserował Kuba Kędzierski. Produkcją zajął się dom produkcyjny Chillgroup, postprodukcją – studio Delapost, a udźwiękowieniem muzycznym – studio Spot.
"w porę się ktoś tym przekrętem zainteresował !!!!!!!??? Pierwsza sprawa koszty produkcji własnego automatu i oprogramowania , ile psy poszło w błoto ? KOlejna sprawa przetarg na automaty MERCURY , to jakaś masakra ? Pośrednik ile kasy przytulił ? Ja mam lepszą cenę na telefon niż TS poprzez pośrednika . Dramat ile każdy utopili w tym TS !!!!!!!!!!!!!!!!! Czynsze za lokale np. hotel Viena BB , nagroda nobla za lokalizację !!!!!!!!!! etc, etc."
"Automaty Wazdan to największe oszustwo, jakie spotkałem w jedynym legalnym, polskim kasynie internetowym ( tacy sami oszuści ) Cóż.....gracze w BiH nie są jeszcze zorientowani. Można ich doić."
"Faktycznie apka nie działa, chociaż strona www tak. Puściłem właśnie jeden kupon"
"ciekawe, że to wejście cba zbiegło się z problemami dostępności do gier, nie można zagrać, appka nie działa: link"
"nareszcie !!!"