Ostatnia aktualizacja: 26 kwietnia 2024
Jedną z dwóch indywidualnych kategorii w tegorocznym, historycznym plebiscycie zorganizowanym przy okazji świętowania 21-lecia istnienia portalu E-PLAY jest ta w której wyróżniliśmy przedstawicielkę płci pięknej. Ta kategoria jest szczególnie istotna, gdyż branża hazardowa, ponoć drugi najstarszy biznes świata, to branża typowo męska. A kobiety, mimo tego że często nie mają w niej łatwo, radzą sobie coraz lepiej. Uznaliśmy, że należy to zauważyć i docenić. Nasze wyróżnienie niech będzie, także zachętą i dodaniem otuchy w codziennej pracy. Oznacza to także, że jedynie kobiety mają szansę zgarnąć obie statuetki w kategoriach indywidualnych.
Wyróżnienie to za miniony rok zdecydowaliśmy się przyznać szefowej marketingu Superbet Katarzynie Gawlik. Superbet, najbardziej dynamicznie rozwijającą się marką zakładów sportowych, co zostało wyróżnione tytułem Bukmachera 2023 roku, zrealizował w ostatnich 12 miesiącach ogromną ilość różnego rodzaju działań marketingowych. Na czele zespołu, który z powodzeniem przeprowadził te wszystkie realizacje stała właśnie pani Katarzyna, związana z marketingiem w branży zakładów sportowych od ponad 10 lat. W samym Superbet pracuje już ponad 6 lat, a od 2023 roku jest także członkiem zarządu firmy.
Dla porządku wymieńmy wszystkie (?) projekty związane z wizerunkiem marki, m.in. brandowe, sponsoringowe oraz te związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, które udało się zrealizować w minionym roku.
Najważniejsza z nich, która zresztą została już przez nas doceniona w kategorii Najlepsza kampania marketingowa 2023 roku to zrealizowana z niesamowitym rozmachem, gwiazdorską obsadą ambasadorów Jerzego Dudka, Sławomira Peszko, Tomasza Smokowskiego i niespotykaną precyzją kampania „360”, której akcja dzieje się nawet na księżycu. Projekt nadzorowany przez panią Katarzynę i zrealizowany przez jej zespół sprawił, że markę Superbet, a co ważne także jej flagowe produkty jak Superprzewaga zna już niemal cała Polska.
Razem ze swoim zespołem zrealizowała także innowacyjne projekty sponsoringowe, jak choćby sponsoring Lecha Poznań, w którym oprócz standardowych form wsparcia zastosowano także niewidziane dotąd na rynku mechanizmy crowdsponsoringu, angażujące społeczność Lecha i jednocześnie wspierające przyszłość Klubu – Akademię Lecha Poznań.
Superbet współpracuje także z licznymi mediami sportowymi m.in. serwisem Canal+, serwisem TVP Sport, Kanałem Sportowym, portalem Meczyki, a więc największymi graczami w branży. Udało się zbudować szeroką siatkę partnerstw, która pozwoliła uniezależnić sukces marketingowy od aktualnych wyników poszczególnych partnerów i dała możliwość pełnego pokrycia grupy docelowej niezależnie od czasowych trendów.
Wraz ze swoją marketingową Superdrużyną zadbała o to by regularnie z każdego wydarzenia sportowego i sponsoringu wycisnąć maksimum korzyści dla Superbet. Tak jest także w przypadku skoków narciarskich, gdzie rola sponsora Polskiego Związku Narciarskiego pozwoliła na szeroką obecność pod skoczniami podczas polSKIch konkursów o Puchar Świata w Wiśle, Szczyrku i Zakopanem.
Dużym sukcesem był też sponsoring tenisowego turnieju BNP Paribas Warsaw Open w 2023 roku, gdzie przez prawie tydzień, wielkiego tenisowego święta, aktywnie angażowano kibiców w strefie Superbet
Po raz pierwszy na dużą skalę Superbet miał okazję pokazać się podczas żużlowego Speedway Grand Prix na PGE Narodowym, gdzie poza brandingiem, strefą aktywacji dla kibiców na błoniach stadionu, zainicjowano w trakcie wydarzenia „meksykańską falę dobra”, gdzie za okrążenia fali wykonanej przez kibiców na stadionie przeznaczano łącznie 14 000 zł na wsparcie Fundacji PZM.
Superbet angażuje się również w mniej oczywiste dyscypliny sportu, jak dart: Superbet Poland Darts Masters to turniej, który w 2023 podbił serca sympatyków sportu, a w tym roku ma wrócić z jeszcze większym rozmachem w Gliwicach, w trakcie 2 dniowego eventu!
Nagroda dla Katarzyny Gawlik jest nie tylko uznaniem dla jej osobistych osiągnięć w minionym roku, lecz także dla całego zespołu marketingowego, który współtworzył sukces marki Superbet i przyczynił się do jej rozwoju w ostatnich 12 miesiącach. Gratulujemy!
Nagrody dla branży hazardowej za rok 2023 w plebiscycie E-PLAY.pl
Przypomnijmy, iż nagrody dla branży hazardowej w tegorocznym plebiscycie E-PLAY.PL są przyznawane w następujących kategoriach:
- Najlepszy bukmacher (zwycięzca Superbet)
- Najlepszy bukmacherski debiutant (brak zwycięzcy)
- Najlepsza kampania marketingowa (Superbet)
- Człowiek roku branży hazardowej (Mateusz Juroszek)
- Kobieta roku branży hazardowej (Katarzyna Gawlik)
- Najlepszy mecenas sportu (ogłoszenie wkrótce)
- Najlepsze Studio gier kasynowych (ogłoszenie wkrótce)
- Nagroda specjalna 'Gorący Kartofel’ (ogłoszenie wkrótce)
Wszystkim zwycięzcom gratulujemy! Nominowanych oraz tych, którzy w tegorocznym plebiscycie nominowani nie zostali serdecznie pozdrawiamy i życzymy sukcesów w bieżącym roku.
"Jestem pełen podziwu i szacunku dla postawy Pana Podolskiego. Czynienie dobra w każdym wymiarze zasługuje dziś na uznanie. Podobała mi się również postawa Panów Błaszczykowskiego i Piszczka, oczywiście z zachowaniem odpowiedniej proporcji."
"jest jeden sprawdzony i pewny system który stosuję już od 10lat, granie singli z kursem max 2.0 płaską stawką, z czystej matematyki i na logikę najbardziej zyskowny i najbezpieczniejszy sposób grania, takich graczy bukmacherzy nienawidzą dlatego dają bonusy i namawiają początkujących graczy do grania akumulatorów które kompletnie się nie opłacają."
"bardzo prawidlowy artykul sam gram na 1-2% zysku dziennego od kapitalu po 11 miesiacach takiej gry zrobilem 36-1 oby tak dalej i zycze kazdemu powodzenia i wytrwalosci po gra to maraton"
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"