Ostatnia aktualizacja: 7 marca 2019
Totalizator Sportowy w nieograniczonym przetargu reklamowym wybrał agencję Havas Warsaw do obsługi marki Zdrapki.
Przetarg został ogłoszony w październiku 2018 roku. Według jego założeń agencja ma odpowiadać za pełny zakres obsługi reklamowej Totalizatora Sportowego. Dla agencji przygotowano dwa zadania przetargowe (opracowanie dwóch linii kreatywnych dla Zdrapki i kampanii reklamowej dla marki Eurojackpot). Havas Warsaw została wybrana do przygotowania i realizacji kampanii Zdrapek. Za produkcję spotu tej kampanii (pt. „Drapieżnicy kochają Zdrapki!”) odpowiada ATM Studio.
W portfolio Totalizatora Sportowego jest ponad 50 gier typu Zdrapka.
Na początku 2018 roku Totalizator Sportowy wybrał cztery agencje do obsługi reklamowej: Grandes Kochonos, Red8 Advertising, Apella oraz DSK. Podpisał z nimi umowy ramowe o współpracy na rok, ale z możliwością przedłużenia.
"Zostawcie nielegalne w spokoju. Najlepsze maszyny są w tych punktach"
"jakby grali w lotto wtedy nie bylo by zlego hazardu i mafii tylko ten dobry i cudowny."
"w porę się ktoś tym przekrętem zainteresował !!!!!!!??? Pierwsza sprawa koszty produkcji własnego automatu i oprogramowania , ile psy poszło w błoto ? KOlejna sprawa przetarg na automaty MERCURY , to jakaś masakra ? Pośrednik ile kasy przytulił ? Ja mam lepszą cenę na telefon niż TS poprzez pośrednika . Dramat ile każdy utopili w tym TS !!!!!!!!!!!!!!!!! Czynsze za lokale np. hotel Viena BB , nagroda nobla za lokalizację !!!!!!!!!! etc, etc."
"Automaty Wazdan to największe oszustwo, jakie spotkałem w jedynym legalnym, polskim kasynie internetowym ( tacy sami oszuści ) Cóż.....gracze w BiH nie są jeszcze zorientowani. Można ich doić."
"Faktycznie apka nie działa, chociaż strona www tak. Puściłem właśnie jeden kupon"