Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2020
Na miesiąc przed rozpoczęciem Malta Gaming Week mamy już gotową, piąta edycję SIGMA Magazine.
W 220 stronicowym wydawnictwie znajdziemy bogactwo aktualnych informacji na temat hazardu w Sieci oraz sylwetki najważniejszych osób z branży, w szczególności z Malty.
Najnowszy numer SIGMA Magazine znajdziecie TUTAJ
Kilka słów od Wydawcy, Emana Pulisa: „Publikacja jest niepodobna do innych tego typu magazynów z dwóch powodów. Koncentruje się przede wszystkim na Malcie, na kadrze zarządzającej poziomu C i osobowościach kształtujących branżę jak również na samej wystawie. Nakład magazynu to 5000 kopii i dystrybuowany będzie jeszcze przed imprezą, bu skłonić niezdecydowanych do odwiedzenia nas w listopadzie i spędzenia kilku dni na Malcie.”
Konferencja Summit of iGamnig in Malta (SIGMA) odbędzie się między 16 a 19 listopada w hotelu InterContinental Arena. Udział afiliantów jest darmowy a zapisać można się do końca października. Wszelkie szczegóły dotyczące SIGMA znajdziecie na stronie www.maltagamingsummit.com
E-Play jest partnerem medialnym SIGMA 2016
"Jestem pełen podziwu i szacunku dla postawy Pana Podolskiego. Czynienie dobra w każdym wymiarze zasługuje dziś na uznanie. Podobała mi się również postawa Panów Błaszczykowskiego i Piszczka, oczywiście z zachowaniem odpowiedniej proporcji."
"jest jeden sprawdzony i pewny system który stosuję już od 10lat, granie singli z kursem max 2.0 płaską stawką, z czystej matematyki i na logikę najbardziej zyskowny i najbezpieczniejszy sposób grania, takich graczy bukmacherzy nienawidzą dlatego dają bonusy i namawiają początkujących graczy do grania akumulatorów które kompletnie się nie opłacają."
"bardzo prawidlowy artykul sam gram na 1-2% zysku dziennego od kapitalu po 11 miesiacach takiej gry zrobilem 36-1 oby tak dalej i zycze kazdemu powodzenia i wytrwalosci po gra to maraton"
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"