Better Collective powiększa portfolio serwisów

Inwestycje i umowy
Wiktor Czerwiński 15/08/2023

Ostatnia aktualizacja: 15 sierpnia 2023

Firma Better Collective zrobiła znaczący krok w umacnianiu swojej pozycji w Szwecji poprzez przejęcie czterech czołowych marek mediów sportowych od Everysport Group.

SvenskaFans.com, HockeySverige.se, Fotbolldirekt.se i Innebandymagazinet.se to cztery serwisy które należą od teraz do Better Collective. Łącznie posiadają one 9 milionów odsłon w miesiącu na rynku szwedzkim.

Przejęcie wiąże się z całkowitym kosztem 3,7 mln EUR (4 mln USD), który zostanie opłacony w trzech ratach i sfinansowany ze środków pieniężnych.

Dzięki temu posunięciu firma Better Collective stwierdziła, że przejęcie nie powinno wpłynąć na cele finansowe wyznaczone na 2023 rok.

Jesper Søgaard, dyrektor generalny Better Collective, powiedział: „Ważnym filarem strategii Better Collective jest pozyskiwanie krajowych mediów sportowych z silnymi markami oraz lojalnymi i powracającymi obserwatorami. Właśnie dlatego te marki mediów sportowych idealnie pasują do naszego portfolio.

„Oczekujemy, że media zapewnią dodatkowy wzrost naszej działalności w Szwecji, wzmacniając naszą wiodącą pozycję na rynku w ramach afiliacji i rozszerzając się w kierunku reklamy ogólnej. Z naszą wizją stania się wiodącą grupą cyfrowych mediów sportowych, chcemy być partnerem dla każdej marki, która chce zyskać widoczność i zaangażowanie wśród fanów sportu”.

 

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL