Playtech i AMC Networks ogłaszają współpracę

USA
Iwo 24/08/2021

Ostatnia aktualizacja: 27 kwietnia 2024

Partnerstwo z amerykańską firmą rozrywkową zapewniło Playtech, światowemu liderowi w dziedzinie dostarczania technologii do gier hazardowych, wyłączne prawa do tworzenia cyfrowych doświadczeń związanych z iGamingiem na podstawie takich tytułów, jak m.in. The Walking Dead.

W niedzielę odbyła się premiera pierwszego odcinka finałowego sezonu popularnego wśród polskich widzów serialu, natomiast pierwszych efektów współpracy pomiędzy Playtech i AMC możemy się spodziewać jeszcze w tym roku.

Wyprodukowana przez AMC Studios seria The Walking Dead jest globalnym fenomenem, który od ponad dekady cieszy się dużą oglądalnością na całym świecie. Serial, będący najczęściej wybieranym przez widzów programem telewizyjnym w historii amerykańskiej telewizji kablowej, doczekał się również spin-off’ów i gry wideo.

„Wyłączne partnerstwo z AMC Networks we wprowadzaniu ich flagowych marek to dla nas zaszczyt. Playtech ma długą tradycję łączenia rozpoznawanych tytułów z najlepszymi produkcjami naszej branży. Ta współpraca jest dowodem naszego nieustannego zaangażowania w tworzenie rozrywki dla graczy z rynków regulowanych”

– komentuje Shimon Akad, COO Playtech.

„AMC Networks jest domem dla najbardziej ekscytujących programów telewizyjnych – od nieumarłych hord mięsożernych wędrowców do armii rozwścieczonych panien młodych. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Playtech będziemy mogli po raz pierwszy przybliżyć graczom nasze kultowe tytuły w światowej klasy rozgrywkach online”

– dodaje Clayton Neuman, VP of Games w AMC Networks.

Z serialu do iGamingu

Podpisanie umowy z AMC stanowi dla Playtech kolejny krok na drodze do tworzenia treści związanych z rozpoznawalnymi tytułami, zapewniającym operatorom rozrywki online zabawę na najwyższym poziomie.

„Stworzenie serialu, takiego jak The Walking Dead zdarza się raz na pokolenie. Dołożymy wszelkich starań, aby dostarczyć najwyższej jakości rozgrywkę widzom i fanom serii. Praca z takimi tytułami jak Bridezillas czy Marriage Boot Camp jest dla nas doskonałym uzupełnieniem, poszerzających wachlarz rozrywki na wysokim poziomie. Nie możemy doczekać się współpracy z AMC Networks i prac nad nowymi produkcjami.”

– podsumowuje Aaron Berndtson, Head of Strategic Partnership & Entertainment w Playtech.

Oprócz The Walking Dead partnerstwo PlayTech i AMC obejmuje również mniej znane w Polsce tytuły Bridezillas i Marriage Boot Camp, emitowane w angielskiej stacji WE tv.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL